Thursday, November 09, 2006

Good News!!

Yeah! A call that I've got this morning left me smiling all day.. These few days I was really hoping for this piece of good news! Alhamdulillah, today Allah has answered my prayers! :)
Will share with you guys the news soon... :)

Another good news is that my faveret singer, Dr Fazley, got married on 7th November! His bride is soo pretty!!! Secocok sungguh!!! Semoga mereka diberi kebahagiaan bersama sebagai suami isteri.. If they were to have kids, for sure they will be adorable.. :)

The news that I've got thru email:

7 November 2006 - Selamat Pengantin Baru.
Moga kekal hingga ke akhir hayat...

Alhamdulillah. Kita bersyukur ke hadrat Allah swt. Yang Maha Pengampun dan Maha Penyayang di atas limpah rahmatNya yang telah menentukan penyatuan suci dua jiwa yang saling mencintai.

Pada 7 November 2006 bersamaan 15 Syawal 1427 selebriti kesayangan anda Dr. Fazley Yaakob telah selamat diijabkabulkan dengan puteri pilihan hatinya Azrene Soraya. Mereka telah ditunangkan terlebih dahulu pada pukul 12 tengahari dan acara pernikahan dilangsungkan pada 2.30 petang di Masjid Saidina Abu Bakar Bukit Damansara, Kuala Lumpur.

Pasangan suami isteri ini dengan penuh kesyahduan memohon doa dan restu dari semua ahli keluarga, saudara-mara, para peminat dan sesiapa sahaja yang mengenali mereka. Alhamdulillah.


No comments: